poniedziałek, 9 lipca 2012

Leniwa niedziela i dużo uśmiechów :)

Taka właśnie była ta niedziela. A nic tego nie zapowiadało. Od czasu do czasu warto nic nie planować i pozwolić, by czas po prostu biegł. Nuda = kreatywność :) A o uśmiech wtedy bardzo łatwo ;)

żródło:http://www.facebook.com/pages/Ku%C5%BAnia-Zdrowia/100375446716715

I oczywiście jeszcze jeden powód do radości:
Dziecko moje stwierdziło, iż woli siatkówkę od piłki nożnej, ponieważ w tej pierwszej szybciej przybywa punktów ;) Biorąc pod uwagę fakt, iż jest strasznie niecierpliwy, nie powinno mnie to dziwić ;) Ja sama chyba nie umiałabym zdecydować która dyscyplina bardziej mnie pociąga. A Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...