poniedziałek, 18 lutego 2013

Hasło przewodnie na nowy tydzień :)

W zeszłym tygodniu umieściłam na blogu pierwszy wpis z serii:
"Hasło przewodnie na nowy tydzień"

Dzisiaj kolejny :)
Skąd ten pomysł?

Uwielbiam mądre cytaty i bardzo żałuję, że nie utrwalam ich na dłużej.
Dlatego postanowiłam żyć danym hasłem przez tydzień :)
Mieć go na uwadze przez całe 7 dni, funkcjonować w zgodzie z nim :)
Obserwować rezultaty i wyciągać wnioski :)

Hasło z poprzedniego tygodnia: "Może nie jestem ideałem, ale przynajmniej jestem sobą" - pomogło mi wielokrotnie. Było to bardzo zdumiewające doświadczenie, ale jednocześnie bardzo pomocne!

Znalazłam się w nowym towarzystwie, na którym mi zależy. Oczywiście stresowałam się niesamowicie, zastanawiałam się jak wszystko wyjdzie, czy będzie ok. W pewnym momencie przypomniałam sobie Hasło Tygodnia i voila! Od razu poczułam się bardziej swobodnie i pewnie :) 
Innym razem, kiedy byłam pewna, że moje działania nie przypadną do gustu osobie, na opinii której mi zależy, znowu przypomniałam sobie Hasło Tygodnia ... nie było dla mnie problemem pozbycie się wątpliwości i działanie w zgodzie ze sobą pomimo wszystko!

Jestem ciekawa dalszego rozwoju projektu :)
Jak zwykle zapraszam do przyłączenia się :)

Hasło na ten tydzień:

 Już się nie mogę doczekać realizacji. Jak widzicie jestem strasznie podekscytowana! 
Uwielbiam takie projekty. Bardzo odświeżają rzeczywistość, pokazują inne spojrzenie, sporo uczą i pozwalają poznać swoje JA :)
Gdyż w każdym wybranym przez nas sformułowaniu kryje się cząstka nas samych. Czasem ukryta ;) 

*****
Dziękuję za życzenia powodzenia podczas sesji :) Ogłaszam wszem i wobec, że już po! 
Wynik baaaaardzo zadowalający! Emocje opadły, a razem z nimi stres :)
Jest cudownie!

Mam nadzieję, że i u Was entuzjazm jest na wysokim poziomie!
Pozdrawiam poniedziałkowo życząc udanego tygodnia :)
aneta 


19 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam cytaty ale niestety też wylatują mi szybko z głowy a szkoda ...
    Udanego tygodnia!
    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że cytat powtarzany wielokrotnie każdego dnia przez okres tygodnia, jednak gdzieś tam zakiełkuje :)

      Usuń
  2. O tak, ja wszędzie wypatruję takich mądrych cytatów. Pomagają nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie i tego się trzymajmy ;D
    Optymistyczny cytat na prawdę potrafi pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si :) Jakoś tak radośniej robi się na duszy z hasłem tego tygodnia!

      Usuń
  4. Twój blog jest bardzo inspirujący i tchnie pozytywna energią, bardzo lubię tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, miło mi niezmiernie. Chyba wzięłaś sobie cytat do serca ;) Przez tą sesję mam ogromne zaległości w blogach. Muszę wpaść do Ciebie sprawdzić czy jesteś jeszcze w dwupaku :)

      Usuń
  5. Znakomity pomysł! Też muszę zacząć sobie w ten sposób utrwalać niektóre mądre treści. Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po tygodniu utrwalania zostanie w pamięci na dłużej ;)

      Usuń
  6. swietne haslo - nie tylko na ten tydzien warto go pamietac:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, hasło aktualne na cały czas ;) Ale założeniem projektu jest tydzień pamiętania o nim w 100% ;)

      Usuń
  7. "Bo życzliwi żyją dłużej:" Zgadzam się z tym co tutaj piszesz, bo wiele osób chamskich nie umie docenić naszych starań.. Potem kara przyjdzie:d

    Zapraszam: nastoletni-bunt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, puenta mnie rozbawiła ;) tak, czy siak mam nadzieję, że życzliwi żyją dłużej - bo mam zamiar dożyć przynajmniej setki ;)

      Usuń
    2. link do Twojego bloga nie działa :(

      Usuń
  8. Gratuluję zakończenia sesji :). Dobre hasło, każdy powinien się nim kierować, ale w praktyce różnie bywa niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety różnie z tym bywa to fakt, ale dobrze zaczynać zmiany od siebie :)

      Usuń
  9. Cytat jest genialny, warto o nim pamiętać nie tylko przez tydzień, a zapamiętać na całe życie :D może dzięki temu stalibyśmy się mniej marudzący ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życie byłoby cudnie piękne wtedy :) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...