wtorek, 15 maja 2018

Wdzięczność - priorytet + moja miesięczna lista wdzięczności :)

Prawda jest taka, że dopiero odkąd zaczęłam praktykować wdzięczność, zrozumiałam jakie moje życie jest świetne. Przy tej praktyce zupełnie zmienia się spojrzenie na absolutnie wszystko. I tak sobie myślę, że gdyby wszyscy ludzie chcieli zagłębić się w tę tematykę - to świat byłby cudownie piękny. Często jest tak, że zaczynamy doceniać to co mamy dopiero wtedy gdy to t
racimy. Ja tak nie chcę. Chcę doceniać tu i teraz, kiedy jest. I cieszyć się tym wszystkim jak dziecko z nowej zabawki, i chłonąć całą sobą, nawet jeśli ktoś patrzy na mnie w ten specyficzny sposób pod tytułem "odbiło jej". Może i tak, ale pozytywnie!

depresja smutek szczęście

Kiedy zaczynałam praktykować wdzięczność, do głowy przychodziły mi raczej ogólniki, typu: zdrowie, bliscy, dom i tak dalej. Z biegiem czasu zaczęłam zauważać więcej szczegółów: dobra zupa na obiad, piękne kwiaty w ogrodzie, wycieczki, które uwielbiam. Ale praktyka czyni mistrza. I na chwilę obecną chyba mogę się nazwać mistrzynią wdzięczności :) Śpiewający kos, zapach lasu, czyjś uśmiech, wyczulone zmysły, księżyc w pełni, nowy pęd w mojej monsterze kupionej za grosze na olx ;)

Reszta wpisu i moja miesięczna lista wdzięczności znajduje się tutaj - Wdzięczność - miesięczna lista :)
Natomiast inne wpisy tutaj - Ja autentyczne :)

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...