środa, 31 października 2012

Zamknij Okna w Przeglądarce 2

Od poprzedniego wpisu minęło trochę czasu, pora zapisać ku pamięci te bardziej wartościowe miejsca w Sieci :) 

zatem zamykam:
1. Bardzo fajna gra. Jestem zatrwożona wynikami jakie osiągam. Mapa w ręku to chyba dobry pomysł na jesienne wieczory :)
2. Celtic Woman - Isle of Inisfree - jakiś czas temu dostałam od kuzynki link do tego utworu i teraz często zasłuchuję się wieczorami, gdy wszyscy już śpią, a ja siedzę sobie przy stole i dumam. dzięki E :)
3. mgła utrudnia funkcjonowanie, to fakt, ale nie można jej odmówić uroku.
4. Filmy, które zmienią Twoje życie. Sporo propozycji również w komentarzach.
5. Inspiracje zawarte w galeriach wnętrz internautów. Tutaj i tutaj :)
6. Opis wyprawy Zanzibar - Tanzania - Kenia :) Kiedyś i ja wkleję tutaj swoja fotorelację ;)
7. prosty sposób na oddzielenie żółtka od białka
8. iluzja optyczna w malarstwie :)
9. cudowny blog, pełen pomysłów :) taki obraz kiedyś popełnię
10. kilka sposobów wiązania sznurówek
11. 215(!) inspiracji na Hallowen :)

Wystarczy. Kilka stron jeszcze jest otwartych ale nimi będę się z Wami dzieliła w osobnych postach :)

*****
mam nadzieję, że u Was tak jak u mnie - wraca słońce!
pozdrowienia,
aneta

1 komentarz:

  1. Ciągle gram w tą gierkę od kiedy zobaczyłam ją na Twoim blogu;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...