piątek, 15 marca 2013

Niby drobiazg, a bardzo cieszy :)

Zobaczcie co można zrobić ze zwykłego naleśnika :) Dzień od razu jest milion razy przyjemniejszy :)


Chciałam zachęcić Was do odwiedzenia mojego bloga kulinarnego bo życie ma smak - KLIK ,
bądź do polubienia profilu kulinarnego na FB - KLIK
Sporo się przy nim napracowałam :) Marzy mi się również profil dla tego bloga, 
ale wszystko w swoim czasie :)

Wracając do naleśników, wzór może być dowolny. Zrobiłam jeszcze serce :)

Czasami wystarczy odrobina kreatywności, by rzeczy zwykłe stały się niezwykłe :)

A skoro jesteśmy w temacie kulinarnym, mam dla Was dobrą radę:


*****
pozdrawiam Was serdecznie życząc udanego weekendu :) 
aneta



9 komentarzy:

  1. Jakie czasy nastaly... ani wina, ani tak pysznego nalesnika... nie moge!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię naleśników i wina, więc zostaje przy swoich owocach i warzywkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł, narobiłaś mi smaka na naleśniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki, więc chętnie bym takiego wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden kieliszek wystarczy? Bo nie mam pewności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile wzorów będziesz robiła i jakie ;) ja odlalam chochelkę, taką od zupy.

      Usuń
  6. Nie pozostało nic innego jak wziąć sobie radę do serca gdyż te naleśniki wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak stanowczo, naleśniki to moje danie :)
    A tutaj mistrz tematu, zerknijcie! Facet jest genialny w robieniu naleśników!
    http://vimeo.com/60947380

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaśny post :) hihi Podoba mi się u Ciebiee :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...