niedziela, 2 lutego 2014

Walentynkowe DIY # 2: Świeczka z sercem i papierowymi kwiatkami :)

Tym razem udekorowałam świecę. Nie kupowałam do tego celu żadnej specjalnej, wykorzystałam tą którą zapalmy wieczorami :) Zapach opium pasuje na tę okazję idealnie ;) Wykonanie tak jak w przypadku DIY#1 jest bardzo proste. Serca wycięte ze starej książki przymocowane do świeczki drutem. Do tego trzy papierowe kwiatki. Sposób ich wykonania zamieszczę poniżej. Przydadzą się również do innych walentynkowych dekoracji, które pokażę już niebawem :)


A teraz zobacz jak łatwo zrobić kwiatki, których użyłam do dekoracji:
1. Przygotuj patyczek szaszłykowy, bądź wykałaczkę (jeśli masz igłę do quillingu  to świetnie, jeśli nie - patyczki są dobrym zamiennikiem), pasek papieru z kartki A4 o szerokości 1 cm, pasek o szerokości 3 mm i długości 1/3 grubszego paska, nożyczki, klej.
2. Grubszy pasek złóż dwukrotnie.
3. Na całej długości zrób nacięcia jak na zdjęciu i rozłóż
4. Cieńszy pasek naklej na długość 1 cm na grubszym pasku z nienaciętej strony.
5,6. Przy pomocy patyczka lub igły do quillingu zwiń oba paski.
7. Zdejmij zwinięte paski.
8. Powyginaj nacięte paseczki na zewnątrz, formując płatki.
9. Gotowe :) Oczywiście możesz dowolnie łączyć kolory pasków.


Ależ się słodko zrobiło na blogu :)
Sama siebie nie poznaję.
Robienie tych dekoracji sprawi mi na prawdę wiele frajdy :)
Zapraszam na kolejne DIY już niebawem :)
Aneta.

6 komentarzy:

  1. rewelacyjne masz pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty - to takie łatwe??? Nigdy nie sądziłam... a gdy zobaczyłam kwiatki na pierwszym zdjęciu, myślałam, że to prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwe, łatwe ;) raz, dwa się robi, a wygląda ślicznie :)

      Usuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...