wtorek, 26 czerwca 2012

Ufff, intensywny tydzień!

Wczoraj zakończyłam bardzo intensywny tydzień. Lubię kiedy dużo się dzieje, ale chwila wytchnienia potrzebna jest każdemu.


Zawsze po takim pędzie w pierwszej kolejności otwieram okno w kuchni na oścież i chłonę powietrze, zieleń, błękit nieba, przyglądam się chmurom, trwam sobie tak kilka chwil i robię się spokojniejsza, wyciszona. 
Później oczywiście pyszna herbata i pyszny deser. Tym razem grysikowo-kokosowo-bananowy :)

Dla zainteresowanych - przepis na moim blogu kulinarnym :)
I znowu jest pięknie!

2 komentarze:

  1. To na prawde Twoj widok z okna?! O rany, ile ja bym za taki dala! Przepieknie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak :) Między innymi dla tego widoku pozostawiłam 'american dream' ;) daleko za sobą i wróciłam do Polski :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...