sobota, 30 czerwca 2012

Mniaaam, pychota :)

O co może chodzić? O czereśnie rzecz jasna! Uwielbiam pod każdą postacią. Obowiązkowo musi być ciasto i kompoty na zimę. Mnóstwo kompotów ;) Reszta jest zjadana prosto z drzewa :)
Czereśnie to jeden z moich smaków dzieciństwa :)

Ciasto wyszło pyszne, a przepis znajdziecie TUTAJ


Ostatnio wyżywam się kulinarnie :) Uwielbiam to. W kuchni mogę dać upust swojej kreatywności. Nie lubię gotować/piec dwa razy tego samego. Muszę wprowadzić choć minimalne zmiany.  Zgromadziłam mnóstwo przepisów, które w jakiś sposób mnie zainteresowały i mam w planie wypróbować je wszystkie! Zamiłowanie kulinarne odziedziczyłam chyba po mojej babci, u której zawsze są jakieś słodkości hand made :) I każda pyszna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...