środa, 6 listopada 2013

INSPIRUJ SIĘ: 3 blogi, które skradły mój czas ...

Jak pewnie zauważyłaś, ciągle pracuję nad kwestią organizacji na blogu.
Zastanawiam się czy brak zmian jest w moim przypadku możliwy? 
Chyba nie :)
Pojawiają się nowe serie, podtytuły, kategorie.
Powoli składam wszystko w logiczną całość. 
A gdy to już się stanie, pewnie pojawią się nowe pomysły ...
I tak w kółko :) Lubię to!
Wiele inspiracji czerpię ze świetnych blogów, które pojawiają się na mej drodze nie-wiadomo-skąd ;)

Tak, tak ... Znalazłam je zupełnie przez przypadek i jak zwykle lektura pochłonęła mnie bez reszty!

Koniecznie kliknij i zobacz co ma do powiedzenia:



*****
Czy trafiłam w Twój gust?
Który blog w ostatnim czasie skradł czas Tobie?
Pozdrawiam niesamowicie pozytywnie!
Aneta

6 komentarzy:

  1. dzięki za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tego drugiego nie znałam :) bo pozostałe dziewczyny czytam już od dłuższego czasu i też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog Hattu znam i obserwuję, a dwa pozostałe właśnie podejrzałam i wg mnie są świetne. Od deski do deski przeczytałam Ania Maluje, Magiczny Domek i Ema Mija. Każdy inny, ale wszystkie mają to coś, że chce się tam wracać :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blogi nigdy wcześniej na nie nie wpadłam :) U Ciebie też bardzo mi się podoba, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te blogi:) Ja polecam Alinę z DEsign your life, Happyholic:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...