poniedziałek, 10 lutego 2014

Walentynkowe DIY # 5,6,7 :)

Przyszła pora na kolejne walentynkowe dekoracje :) 
Jeśli nie widziałaś poprzednich to serdecznie polecam, a na dzisiaj przygotowałam to:

1. Bardzo prosty w wykonaniu świecznik ze słoika
Przyda się pistolet do kleju, gdyż na gorąco klei się najłatwiej :)
Do dekoracji użyłam: ażurowej serwetki z papieru, serca - wiadomo :), przydał się również drut do przytrzymania całości, tasiemka i drobiazg w postaci półperełki ;)
 2. Serce z papierowych różyczek :)
Instrukcję potrzebną do zrobienia papierowych ślimaków znajdziesz TUTAJ. Wytnij z papieru serce-bazę. Niech będzie w tym samym kolorze co różyczki.Różyczki naklejaj kolejno wzdłuż obwodu serca, następnie wypełnij nimi środek. Jeśli wytniesz podwójne serce-bazę (jak laurkę) i ozdobisz w podany sposób powstanie piękna kartka walentynkowa :)
 3. Walentynkowe drzewko :)
Wystarczą dowolne gałązki włożone do wazonu bądź innego naczynia, przyozdobione sercami. Ja zawiesiłam gotowe, ale jeśli będę miała nieco więcej wolnego czasu - zamienię je na papierowe :)
Dziś tak na szybciutko, ale rozumiesz - poniedziałek ;)))
Udanego tygodnia!!!
Aneta :)

4 komentarze:

  1. Piękne te dekoracje walentynkowe :) Robią wrażenie ... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! uwielbiam takie! małe rzeczy cieszą najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, rzeczywiście świetne! Ja niestety nie mam do tego smykałki, żeby się w to bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje w wyjątkowym dniu :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...