wtorek, 19 listopada 2013

Zacznij żyć po swojemu. 13 podstawowych zasad :)

Chcę się podzielić z Tobą 13 zasadami, które towarzyszą mi odkąd wzięłam swoje życie w swoje ręce
Niektóre już przyswoiłam, nad innymi jeszcze pracuję.
Na początku wydawało mi się, że nie jestem w stanie tego wypracować. Jednak z czasem okazało się, że jest to możliwe. I baaaardzo przyjemne :)

Jestem bardzo ciekawa czy stosujesz którąś z tych zasad w 100%?
A może nad którąś pracujesz i wciąż nie wychodzi? 
Która jest najważniejsza dla Ciebie?

Życzę Ci byś mogła odhaczyć każdy z punktów.
Aneta :)

15 komentarzy:

  1. Ja staram się stosować wszystkie:) Staram się bardzo:) Pozdrawiam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się zacznie, nie tak prosto przestać, prawda? Jesteśmy skazane na sukces ;)))
      Również pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Przez większość życia miałam problemy z 8. Zawsze był ktoś obok, kto mi powtarzał: to nie dla ciebie, ty nie dasz rady, to się nie uda, nie wygłupiaj się, myśl realnie itd. Ale później, kiedy już zaczęłam interesować się rozwojem osobistym, popukałam się w czoło. Przecież mówić każdy może, ale ja nie muszę wszystkiego przyjmować do realizacji, bo moje życie jest właśnie w moich rękach, a nie w rękach męża na przykład. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja, jakbym o sobie czytała. Ludzie zaskakująco często postanawiają mówić nam co powinniśmy, a co nie. Same geniusze i jasnowidze wokół, heh ;) Warto się od tego uwolnić, jest cudownie :)

      Usuń
  3. Ja też napisałam coś podobnego:

    http://moja-eudajmonia.blogspot.com/2013/10/kompozycja-szczescia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Libster Blog Award :) Zapraszam tutaj po więcej szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jest taki pozytywny odzew :)))
      pozdrowienia!

      Usuń
  6. To teraz czeka mnie tylko mały kroczek - nauczyć się na pamięć i zastosować do tego.
    Ja największy problem mam z 5 - jestem swoim największym wrogiem, a takie słowo, jak "samoakceptacja" nie istnieje w moim słowniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby udało Ci się zmienić na początek jedną rzecz to byłby prawdziwy sukces i milowy krok :)
      Małe kroki to system który się sprawdza :)
      Powodzenia :)

      Usuń
  7. rada 11 jest genialna ; ) Chciałaby umieć wcielić wszystkie w życie! motywujesz, zostaję tu na dłużej, obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam motywować ludzi :) To daje cudowną energię i ciągle chce się więcej!
      pozdrowienia!

      Usuń
  8. Zwięźle, krotko i na temat. Takie blogi lubię najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...