poniedziałek, 12 grudnia 2011

46. życie pędzi. czas umyka.

to przykre, że wciąż tak mało ludzi rozumie, że samorozwój i samoświadomość są ważniejsze niż stan konta. To najwyższa wartość, zaraz po zdrowiu :)
i tak! jestem dumna z siebie, że tak pokierowałam swoim życiem, że odkryłam - SAMA, to co najważniejsze.
to tak na marginesie, odnośnie ostatnich przemyśleń :)

z prasy:

"Z" 12/2011

książka: A. Lowen, Przyjemność
k: C. Sisson: Wewnętrzne przebudzenie. Pierwszy krok ku świadomemu życiu.

Film: Sala samobójców.

Codzienne trudności przyjdą same, przyjemności musimy do swojego życia zaprosić. s.43

... ludzie tak bardzo są zajęci staraniem się o sukces i powodzenie, że nie mają czasu się nimi cieszyć. w związku z tym jeszcze bardziej się starają. i co? i nic. zrelaksujmy się i nie bójmy się braku natychmiastowych odpowiedzi i gotowych rozwiązań. pracowanie nad życiem jest jak próba zatrzymania rzeki. jesteśmy tym, kim jesteśmy, a nie tym, co robimy. s.42.

s.44, bardzo fajna rozmowa z p. A. Wiśniewskim - Warto być egoistą.

s. 48, wywiad z K. Nosowską. Hey to czasy mojej szkoły podstawowej. z przyjemnością śledzę proces dojrzewania K.N. jako kobiety.
Mam kosmiczną wyobraźnię. Może dzięki temu mam zgodę na życie. Nie oczekuję, żeby mnie tylko zachwycało i było spektakularnie miłe. W skali istnienia świata nie ma najmniejszego znaczenia, czy jestem, czy już mnie nie ma. s.48
Lubię siebie za to, że potrafię być sama. Lubię być sama. s.50
Lubię słowa, żyję słowami i potrafię znaleźć taki zestaw, po którym nie ma co zbierać. s.51.
Podoba mi się moje życie, jest po prostu piękne. s.53.

s.72. wywiad z N. Michałkowem.
Jestem krytykowany za swoje przekonania, ale wolę to niż życie w hipokryzji. Brzydzę się kłamstwem. s.78.

s.81 wywiad z A. Darskim.
o pogłoskach na swój temat: To wszytsko jest bardzo wirtualne. Prawdziwe życie jest gdzie indziej. To co inni mówią o mnie, to ich sprawa... kurz i dym. s.82.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...