wtorek, 7 lutego 2012

66. Po prostu róża?

z bliska to prawdziwe dzieło sztuki :)
uwielbiam fotografować kwiaty w trybie makro. co prawda dopiero raczkuję w tym temacie ale z efektów jestem i tak zadowolona :)
w wazonie wygląda trochę niepozornie, oczywiście jest śliczna - jak to róża ;) ale dopiero na tym zdjęciu zobaczyłam jej prawdziwe piękno :)
ach, te cudnie aksamitne płatki :)


Ach, ta róża! ach, ta róża!
Co się w twoje okno wdziera,
Na pokusy mnie wystawia,
Sen i spokój mi odbiera...
(...)

Odtwarzając piękność twoją
Coraz bardziej tracę głowę,
Zamiast pączków, zawsze widzę
Twe usteczka karminowe.

A gdy jeszcze wonne kwiaty
Poosrebrza blask księżyca,
Wtedy, wtedy w każdej róży
Widzę tylko twoje lica.

A myśl coraz dalej biegnie
I wypełnia postać cudną,
I odsłania wszystkie wdzięki...
Bo fantazję wstrzymać trudno.

Widzę ciebie na wpół senną,
Snem rozkoszy rozmarzoną,
Widzę włosów splot jedwabny,
Śnieżną falą drżące łono.

I te usta, co miłośnie
Wpół otwarte chcą czarować,
I rozważam: co za rozkosz,
Takie usta pocałować!
(...)

A. Asnyk, Róża

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...