sobota, 11 lutego 2012

68. Jedzeniowo :)

uwielbiam jeść :) na szczęście na razie mogę to robić bez ograniczen, mam nadzieję, że tak będzie zawsze ;)

zazwyczaj gotuję sama. lubię wiedzieć co jem ;) ale zdarzają się wyjątki od tej reguły ;) dobra pizza + gra w karty + miłe towarzystwo (kolejność przypadkowa) = bardzo udany wieczór :)

na co dzień staram się w kuchni eksperymentować. żeby nie było nudno ;) przy okazji zapraszam na mój blog kulinarny , dawno nie aktualizowany, ale zawiera sporo różnorodnych przepisów ze zdjęciami.
jakiś czas temu wysłałam jeden z przepisów do pewnej ;) gazetki kulinarnej i po wydrukowaniu go na jej łamach otrzymałam przelew na konto w wysokości 100 zł. to miłe, gdy coś co robimy dla przyjemności jest wynagradzane np. w takiej formie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...