sobota, 10 marca 2012

73. bo pięknie jest? tak! :)

pięknie jest!
bo ...

... z wiosną rodzą się nowe pomysły i plany :) najchętniej od razu chwyciłabym za wałek do malowania :)

... potrafię po niezbyt udanym wczorajszym dniu i koszmarnej nocy obudzić się z uśmiechem na twarzy  :)

... nareszcie, od kilku dni, słyszę za oknem ptasie trele :)

... doprowadziłam do stanu używalności balkon po zimie :) to nic, że następnego dnia spadł śnieg haha :)

... moja kolekcja kwiatów doniczkowych wzbogaciła się o łososiowego hibiskusa :) mam nadzieję, że przetrwa choć jeden sezon ;)

... zrobiłam kilka nowych dekoracji badylkowych :) czekam teraz aż wypuszczą listki, a może nawet zakwitną :)

... przeglądam fora ogrodnicze i planuję zmiany w moim kawałku zieleni :)  pielęgnacja ogrodu to zajęcie przynoszące mi najwięcej radości. tam, pomimo sporego wysiłku fizycznego, odpoczywam. jakiś czas temu doczytałam, że istnieje coś takiego jak  hortikuloterapia :) działa. na prawdę działa :)

... jestem dumna z tego, iż udało mi się uwolnić od różnych schematów obowiązujących w mojej rodzinie od pokoleń. wyznaję zasadę: lepsza krytyka za przekonania, niż życie w hipokryzji. nie było to proste, trwało bardzo długo. teraz muszę się jeszcze nauczyć dystansu. dystansu do powielania owych schematów przez innych członków rodziny. dystansu, by nie dać sobie wpierać, że jestem inna. "inna" oczywiście znaczy "gorsza" ;)

sumując to wszystko i wiele innych:
PIĘKNIE JEST :)
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...