piątek, 20 lipca 2012

Zrób komuś prezent :)

Jeśli nie macie pomysłu na prezent, a bardzo chcecie coś komuś ofiarować, polecam prenumeratę dowolnego czasopisma.
Jest to również fajny pomysł dla nas samych, gdy ktoś nalega byśmy określili czego nam potrzeba. 

Ja od pewnego czasu, właściwie od kiedy moje myśli i działania zaczęły zmierzać w kierunku, dosyć popularnego dziś, minimalizmu ;) przestałam gromadzić przedmioty i na chwilę obecną mam wszystko czego potrzebuję. 

W związku z tym przestałam też zagracać mieszkania innych i nie kupuję w ramach prezentu przeróżnych rzeczy powszechnie uważanych za niezbędne. 

Prenumerata czasopisma wydaje mi się bezpiecznym prezentem i jak do tej pory każda obdarowana przeze mnie osoba była szczerze zadowolona, a jednocześnie zaskoczona pomysłem. 

Ja sama też otrzymałam na gwiazdkę roczną prenumeratę Sensu i prezent ten bardzo mnie ucieszył. Jest to gazeta, którą bardzo lubię, czytam od dawna, a teraz nie muszę jej kupować, gdyż listonosz po prostu przynosi mi ją do domu :) Tak na marginesie, chętnie przyjęłabym prenumeraty pozostałych miesięczników ;)


Kolejną, ważną zaletą takiego podarunku jest to, iż o osobie, która nas obdarowała myślimy ciepło co miesiąc :) gdy otwieramy przesyłkę :)

To nie tylko fajny prezent z okazji urodzin/imienin/świąt itp. Można zamówić prenumeratę dla świeżo upieczonej mamy ;), znajomych, którzy rozpoczęli budowę domu i będą się urządzać "od zera" ;), dla miłośników zagadek logicznych można zamówić prenumeratę dowolnej krzyżówki, dla dziecka świetnym pomysłem jest stary, poczciwy "Świerszczyk". Jednym słowem, dla każdego coś miłego :) i na każdą okazję :)

Jeśli nie chcemy wkładać do koperty, którą wręczymy, jedynie karteczki informującej o rodzaju prezentu, czy też potwierdzenia prenumeraty, wystarczy zakupić aktualny numer wybranego czasopisma, do tego dołożyć info o prenumeracie, ładnie zapakować i gotowe :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, ucieszyłabym się z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na prezent! Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że pomysł przypadł Wam do gustu :)
    myślę, że właściwie każdy chętnie przejrzy w domu w wolnej chwili gazetkę na ulubiony temat :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...