poniedziałek, 24 września 2012

Że brzydka pogoda? Że zimno? Co z tego!

Dumałam dziś nad tym, że już jesień, że zimno, że w ogóle tak nijak... no i przez przypadek znalazłam pewien filmik, który wprowadził mnie w bardzo pozytywny nastrój i chcę się nim z Wami podzielić :)


A tak z zupełnie innej beczki, z beczki kulinarnej ;) Jeśli nie macie pomysłu na obiad, kolację, albo znudziły Wam się standardowe potrawy, może zainteresuje Was to:
Placuszki z cukinii i sera feta
Karkówka lub schab po Łęczycku
Przepis na zapiekaną rybę
Pizza na ziemniaczanym spodzie
Ruskie naleśniki
Osobiście mam zamiar wypróbować wszystkie te przepisy :) W kolejce czekają dziesiątki innych, które kiedyś zapisałam w zakładkach. O rezultatach oczywiście opowiem :) Hmmm, czy już pisałam, że uwielbiam jeść? Na samą myśl o tych smakołykach - cieknie mi ślinka :)

*****
pozdrawiam poniedziałkowo,
aneta

1 komentarz:

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...