czwartek, 24 stycznia 2013

Odpowiedź pod komentarzem

Ileż ja się tego naszukałam w ustawieniach!
O co chodzi?

1. na górze - stary układ, 2. na dole - można odpowiadać bezpośrednio pod komentarzem
Jeśli tak jak ja, potrzebujesz jasnej instrukcji,
voila!

1. Najpierw należy upewnić się, czy masz ustawiony pełny kanał bloga.


2. Następnie wybrać opcję komentarzy osadzonych w wątku.


Zapisujemy zmiany i ... 
gotowe :)

Przy okazji tematu komentarzowego ;) bardzo ale to bardzo serdecznie dziękuję Wam za ślad jaki pozostawiacie pod postami.
Same zresztą najlepiej wiecie jak bardzo cieszy każdy komentarz :)
Dziękuję!!!
*****
przesyłam Wam czwartkowe pozdrowienia
i uśmiechy! :)
aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...