sobota, 19 października 2013

A czy Ty masz już swój wianek?

Chodzi oczywiście o wianek jesienny ;)

źródło: www.annaprzybyl.wordpress.com
Pięknie prezentują się takie wianki, szczególnie zawieszone na drzwiach.
Jeśli jeszcze swojego nie zrobiłaś, mam dla Ciebie kilka inspiracji!

źródło: 1. Zszywka, 2. Zszywka, 3. schabbychic.blox.pl, 4. czasnawnetrze.pl, 5. shiraja.blogspot.com, 6. Zszywka
 Piękna, jesienna pogoda zachęca do zbierania przeróżnych materiałów, z których można wyczarować takie cuda!

Mój co prawda nie dorównuje urodą tym powyższym, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że powstał w 5 minut z produktów dostępnych w domu ;) No i jest minimalistyczny ;)
A niech tam ;) pierwsze koty za płoty :)

To co? Kreatywny weekend?
A może jesienne wianki już zdobią Wasze wnętrza?

8 komentarzy:

  1. piękne wianki, a Twój niczym im nie ustępuje :) a ja już powoli myślę o takim świątecznym hihi:)) jakoś je bardziej lubię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczny planuję zaraz na początku grudnia ;) żeby się nacieszyć :)

      Usuń
  2. jeszcze nie mam ale myślę, że w najbliższym czasie to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze, ale wszystko przede mna...
    Serdecznosci
    judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wianek wykonany własnoręcznie bardzo cieszy, więc do dzieła!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Twój minimalistyczny wianek bardzo mi się podoba :) Mnie takie ozdoby na drzwi kojarzą się nieodłącznie z Bożym Narodzeniem, więc pewnie jeszcze zaczekam z wykonaniem własnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, boom wiankowy jest na BN. Ale o każdej porze roku można wykombinować coś fajnego z wiankiem w roli głównej :)

      Usuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...