poniedziałek, 28 października 2013

Happy Day!!!

Czy pamiętasz kiedy ostatnio czułaś, że już po wszystkim? 
Że już NIC NIE MUSISZ?

etsy.com
Mam na swoim koncie sporo takich przeżyć.
Jedne bardziej błahe, inne gigantycznych rozmiarów.

Wszystkie powodują to samo:
FRUWAM :)

Cel osiągnięty.
Trudy wynagrodzone.

źródło

I to dziwne uczucie...
Jak to? Koniec?
Co dalej???

Odpowiedź:
CO TYLKO ZECHCESZ!

Mnóstwo pomysłów, w głowie fajerwerki, 
no i ta ENERGIA!

Pamiętaj, że warto, na prawdę warto ruszyć z miejsca i doprowadzić sprawę do końca.
OD RAZU! TERAZ! ZARAZ! NATYCHMIAST!

Kiedy czułaś to co ja?
Co się wydarzyło???

*****
Jeśli masz wolne weekendy, doceń to :)
Ja przez 5 ostatnich lat zdecydowaną ich większość spędziłam na uczelni, a teraz jestem pijana szczęściem!
Życzę Ci cudownego poniedziałku!
PS. Dziś Dzień Odpoczynku dla  Zszarganych Nerwów ;)
Aneta


10 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!!! Wspaniale jest zrobić coś dla siebie, doprowadzić sprawę do końca i być z siebie dumnym! Brawo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm i tak i nie ;) biegnę ciut za szybko, ale chcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Teraz to tylko porządny odpoczynek się należy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneto, ależ z Ciebie optymistyczna babka! :)
    A Twój tekst odpowiada idealnie na zadane przeze mnie w dzisiejszym wpisie pytanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) Mnie takie fruwanie czeka już w przyszły piatek (dyplom) :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...