poniedziałek, 9 grudnia 2013

Gwiazdki, śnieżynki z papieru - quilling :)

Czy u Ciebie świąteczna atmosfera rozpanoszyła się już na dobre? 
U mnie zdecydowanie tak :)
Światełka na choince robią klimat już od kilku dni :)
W radio świąteczne piosenki :)
No i produkcja dekoracji na wielką skalę :)
W tym roku wzięcie mają oczywiście biele i szarości.
 
W tym roku na choince tylko wyroby hand made :)
Pewnie wyjdzie mydło i powidło, ale za to ile serca będzie zawierał ten misz-masz! :)

Metoda quillingu zachwyciła mnie już jakiś czas temu.
Polecam Ci tę formę rękodzieła - to wspaniała zabawa.
I efektowna :)

Jeśli wolisz na kolorowo, proszę bardzo, paseczki quillingowe dostępne sa w przeróżnych barwach:
Zrobienie takich śnieżynek jest bardzo czasochłonne ale chyba zgodzisz się ze mną, że warto?

Ludzie mówią, że obecnie nie czuje się atmosfery świąt tak jak kiedyś.
Na prawdę? Ja myślę, że masz taką atmosferę jaką sobie zrobisz :)

Wracam do sklejania śnieżynek :)
Następne posty będą prawdopodobnie w zbliżonej tematyce :)
Na blogu będzie świątecznie-zimowo na maxa :)
Jestem ciekawa czym Ty dekorujesz w tym roku choinkę?
*****
miłego wieczoru :)
Aneta

ps. jeśli chciałabyś zamówić takie śnieżynki w dowolnie wybranym kolorze, również w formie kartek świątecznych, napisz do mnie na adres: bo.pieknie.jest@wp.pl ;)

7 komentarzy:

  1. Podziwiam za cierpliwość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te gwiazdki :)

    Zapraszam: http://awwsassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, jaką atmosferę sobie stworzymy taka będzie panować w naszym domu:) u mnie też już stoi dumnie choinka, a na niej moje bombki:) kiedy robi się coś ręcznie a później cieszy to nasze oko to rozpiera nas taka miła duma:) piękne te Twoje śnieżynki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te śnieżynki :)
    A co do atmosfery świątecznej, to się z tobą zgodzę. Wszyscy w koło marudzą, że to już nie to samo co kilka lat temu, a ja od początku grudnia otaczam się wszystkim co świąteczne i jest pięknie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co roku dekoruje choinkę tak samo. Kiedyś barzdiej chciałam coś na niej zmienić a jakoś ostatnio mi to odeszło, może ze względu na drogię bombki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...