piątek, 18 kwietnia 2014

Dekoracje na stół wielkanocny - inspiracji ciąg dalszy :)

Były inspiracje pisankowe w wersji black&white, dziś zapraszam na garść pomysłów, które mam nadzieję zachęcą Was do stworzenia pięknej dekoracji na Waszym wielkanocnym stole. Ja ostatecznie stwierdziłam, że tulipanów i innych kwiaciarnianych kwiatów mam po zimie dosyć i spróbuję stworzyć coś pięknego z kwitnących obecnie na łąkach mniszków lekarskich, popularnie zwanych mleczami :) Kwiaty będą więc żółte, obrus i zastawa biała, plus kilka dodatków w fiolecie, a do tego sporo skorupek z jajek, które pozostaną mi po wypiekach. Nie wykluczone, że po prostu do każdej wydmuszki włożę po jednym kwiatku i jakoś logicznie to poukładam :) Co z tego wyjdzie - nie wiem, mam nadzieję, że będzie ładnie ;) Na szczęście gustuję w prostych dekoracjach i jeśli coś mi się nie spodoba, szybko mogę zmienić koncepcję na inną :) A teraz zobaczcie co znalazłam. Żeby nie wklejać mnóstwa zdjęć, stworzyłam zgrabne kolaże. Wszystkie inspiracje pochodzą z Pinterest, każde zdjęcie przypięte jest na moim profilu, gdzie podane jest jego źródło.


Tymczasem życzę Wam udanego piątku!
Aneta :)

1 komentarz:

  1. ciekawa jestem jak będzie wyglądać Twoja dekoracja z mniszków :)
    ja jeszcze nie mam pomysłu na stół...

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...