środa, 24 sierpnia 2011

26. ciuchy, ciuchy, ciuchy :)

Razem z ciuchami dokupowałam wieszaki, bo ciągle miałam ich mało. Jakiś czas temu, powiedzmy około 2 m-cy, zrobiłam Wielką Czystkę w Szafie :) Do 3 dużych worków upchnęłam w sumie 127 sztuk odzieży! Wolna przestrzeń w szafie - radość nie do opisania! Wszystkie 3 worki powędrowały do kontenera na używane ubrania. Żadnej z tych rzeczy nie potrzebowałam od czasu pozbycia się ich. Szczerze mówiąc już nie pamiętam dokładnie co w owych workach się znalazło :)Niestety sporo ciuchów odłożyłam na kupkę "do przemyślenia". Jak widać nie byłam jeszcze gotowa na radykalne cięcia. Ale czuję, że powoli do tego dojrzewam :)W owej przechowalni znalazły się np. 34 bluzki, koszulki i 27 par spodni, w tym 18 par dżinsów! Niewiarygodne? A jednak. Żadnego z tych ciuchów nie ubrałam przez ostatnie 2 miesiące. Daję im czas do końca roku :) No, chyba, że impuls pojawi się wcześniej, czego nie wykluczam :)
Pamiętam jak wspaniale czułam się po tych porządkach :) Nawet powietrze stało się jakby bardziej przejrzyste :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...