wtorek, 25 października 2011

43. z prasy ...

żeby zupełnie się jej pozbyć :)

co raz częściej męczy mnie ogrom prasy czekający na przejrzenie. to nałóg. narazie nie potrafię nie kupić kolejnego numeru. lubię ten moment: herbata + gazeta + koc. szczególnie o tej porze roku. tylko czasu brak i pojawia się frustracja.

tak czy siak, pozbywam się kolejnych 5 kg makulatury.

TS 10/2011
K: A. Knyt, Oblężone
K: S. Wieleński, Historie kobiet z Gułagu. Dusza wciąż boli.

B. Kozidrak: wierzę, że nie muszę nic udowadniać, napinać się. mam dystans do siebie.
K. Gorczyca: kiedyś chwytałam życie pełnymi garściami, dziś smakuję powoli, łyżeczką. / muszę w domu mieć pedantyczny porządek. mam wrażenie, że ład wokół porządkuje też moją głowę.
A. Grabowski: życie to prosta historia. / poezja Jesienina / Msza żałobna
K. Preis: praca fizyczna dobrze mi robi.

M: Karolina Brodniewicz, Inny świat
M: Adam Cohen, Like a man
M: Man Man, Life fantastic


TS 9/2011


A. Przybylska: miłość to łóżko, przywiązanie i kumplostwo.

F: Agnozja
F: Drzewo życia
www.genpol.com

M: Aga Zaryan, The book of Luminous
M: Jill Scott, the city of the sun
M: Patrick wolf, lupercalia
M: Bon Iver, bon iver
M: Moby,Destroyed
M: Madeleine Peyroux, Standing on The Rooftop
K: Genogramy. Rozpoznanie i interwencja


S. 3/2011

Szczęście tworzymy, a nie znajdujemy. ono wypływa z wnętrza, a nie przychodzi z zewnątrz.
Naga prawda w połowie tak nie fascynuje ludzi, jak osnute mgiełką tajemnicy półprawdy.

K: Wolność emocjonalna, J. Orloff
M: Omar Sosa
K: Muszkieterki
K: B. Hellinger, Wielki konflikt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...