wtorek, 15 maja 2018

Koło życia - narzędzie rozwojowe, które bardzo polecam.

Widzę, że pomimo zamknięcia tego bloga sporo z Was jeszcze tutaj zagląda. Zapraszam w nowe miejsce, gdzie regularnie piszę :)

Myślę, że spodoba Ci się ostatni wpis o Kole Życia :) Przyjdź, sprawdź, zapraszam :)

"Kiedyś, dawno temu zapisałam się na newsletter z pewnej firmy szkoleniowej i w skrzynce mailowej znalazłam zaproszenie na warsztat rozwojowy. Było mi już tak bardzo nijak i tak bardzo chciałam coś zmienić, że potraktowałam to jako ostatnią deskę ratunku. I całe szczęście, ponieważ tych kilka spotkań z bardzo sympatyczną prowadzącą wystarczyło, by coś drgnęło. Czuję nieopisaną wdzięczność, że znalazłam się w tamtym czasie, w tamtym miejscu i że mogłam doświadczyć tej fajnej przemiany, która się zadziała, i która rozpoczęła tę bardziej świadomą część mojego życia.

rozwój szczęście depresja

Żeby z czymkolwiek wystartować warto określić swoje obecne położenie i przynajmniej mniej więcej wiedzieć w jakim kierunku się zmierza. Może nie jest to konieczne, ale z tym jest zdecydowanie łatwiej. I koło życia służy właśnie do tego. Jest podzielone na osiem obszarów:  rodzina, rozwój osobisty, rozrywka, standard życia, życie zawodowe, pieniądze, zdrowie, przyjaciele. Można oczywiście zamiast proponowanych - wpisać inne, ważne wartości, lub po prostu dopisać kilka swoich"

To część postu. Po resztę zapraszam tutaj - koło życia
Żeby zobaczyć cały blog kliknij - Ja autentyczne :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...