czwartek, 17 maja 2012

89.

Dziś obowiązki przełożyły się na popołudnie, tak więc mam parę godzin do rozdysponowania.
Rano wzięłam szybki prysznic, który szalenie mnie orzeźwia. Zawsze obiecuję sobie, że będzie to mój nowy nawyk, ale po czasie robię się zbyt leniwa i poprzestaję na wieczornej kąpieli ;) Ale kto spróbował, ten wie, że nic nie nastraja tak fajnie na cały dzień jak prysznic rano :)
Planuję dzień, biegam jeszcze w moim ukochanym szlafroku zakupionym w Victoria's Secret, gdy jeszcze mieszkałam w Stanach :) (Kiedyś napiszę o tym etapie swojego życia, wszak to 7 długich lat!), popijam Earl Grey, jem chleb z mozarellą i pieprzem :))) (uwielbiam to połączenie!).
Tak sobie myślę, że chyba wyskoczę na szybkie zakupy. Wczoraj widziałam cudną bluzkę-mgiełkę, w przelocie gdy kupowałam chusteczki higieniczne ;) i drugą, tunikę z bajecznie wielkim kwiatem z przodu, o ile się nie mylę był w odcieniach fioletu ;) To, że mi wpadła w oko, trochę mnie dziwi, bo konsekwentnie wybieram ciuchy jednobarwne, bez deseni. W takich czuję się zdecydowanie najfajniej, bardzo kobieco.  A tu niespodzianka ;) Czyżby wiosna?
Bardzo zależy mi też by kupić w mojej ulubionej herbaciarni herbatę jaśminową w prezencie dla koleżanki, która w niedzielę przeprowadza się na drugi koniec Polski :( Znamy się jeszcze ze szkoły podstawowej (ufff, kiedy to było ;) teraz odświeżyłyśmy naszą znajomość, jest świetnie, no ale niestety. Zgodnie z moją zasadą, muszę w tej sytuacji znaleźć pozytywy. Kilka już mam :) A przede wszystkim mam nadzieję, że nowy rozdział w Jej życiu będzie bardzo pomyślny :)
Póki co, biegnę otulić się moim niezmiennie najulubieńszym od 12 (!) lat zapachem. Drżę na samą myśl, że kiedyś komuś może przyjść do głowy przestać go produkować ;) Czy perfumy mogą się przeterminować? Może kupię na zapas ze 20 flakonów, haha :)
To moje dwa hity z VS. Zapach jest bajeczny. Wczoraj pani ekspedientka w sklepie zapisywała sobie nazwę, tak ją zauroczył. A może ja po tylu latach, przyzwyczajona do zapachu, używam go w nadmiarze? ;) Tak czy siak, było to bardzo miłe :) Okazuje się, że gdy jesteśmy pozytywnie nastawieni, ludzie stają się względem nas bardziej otwarci :) A to wszystko za sprawą uśmiechu :) To na prawdę działa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...