piątek, 18 maja 2012

90.

Wczorajsze szybkie zakupy zaowocowały nową tuniką. Biorąc pod uwagę fakt, że kilka miesięcy wytrzymałam bez ciuchowych zakupów - cieszę się jak dziecko :)  Jest w nietypowym jak dla mnie kolorze. To chyba wpływ wiosny :)
Bardzo chciałam podarować koleżance przed Jej wyjazdem herbatę jaśminową, niestety w sprzedaży była tylko mieszanka, w której jaśmin to dodatek. Kupiłam, ale jak tylko znajdę taką czystą bez domieszek, wyślę Jej pocztą. Uwielbiam robić takie małe niespodzianki. To bardzo pozytywnie nastraja.
Udało mi się też załatwić sporo spraw tzw. "urzędowych", wykreśliłam je z listy i poczułam się bardzo lekko :) Uwielbiam to skreślanie, odhaczanie spraw załatwionych. Polecam każdemu ten sposób na ogarnięcie chaosu w swojej głowie ;)
Ogólnie stwierdzam, że zasada zamiany MUSZĘ na CHCĘ działa w 100% :) Spróbujcie! Nie robiłam dziś nic innego niż zazwyczaj gdy mam dzień załatwiania przeróżnych spraw. Zawsze traktowałam to jako może nie przykry, ale obowiązek. Dziś podeszłam do tego z uśmiechem, przeplatałam różnymi przyjemnościami typu zjedzenie pysznego loda z automatu w ulubionej Pijalni Soków ;) czy kupno ulubionej gazety, gąbki naturalnej, olejku, który niejednokrotnie był polecany przez dziewczyny na różnych blogach.
Ubrałam też bluzkę, która leżała przez długi okres w szafie, a dziś stwierdziłam, że jest świetna. Czułam się w niej bardzo kobieco, czyli tak jak uwielbiam. Aby dzień był na prawdę udany, strój musi podkreślać naszą osobowość, tworzyć z nami jedną całość. Warto tworzyć sobie takie zestawy - szkic na kartce, foto. Czasami gdy dopada nas tzw brak weny ;) spoglądamy na podpowiedź i jest jak znalazł ;)


Z wszystkim załatwieniami uwinęłam się w miarę szybko, po całym intensywnym dniu, wieczorem byłam bardzo zmęczona, ale powrót do domu działa na mnie zawsze kojąco. Obowiązkowo - chwila na relaks na kanapie + herbata. Później niespodziewane ale bardzo miłe odwiedziny i ciasto mandarynkowe. Uwielbiam, po prostu uwielbiam wypoczywać i ładować akumulatory w domu :)


PIĘKNIE JEST :) Trzeba się tylko postarać i zauważyć w zwyczajnym - niezwykłe :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za taki optymizm! To takie proste znaleźć słoneczko w każdym drobiazgu, a tak mało osób to potrafi!
    Dobrego dnia!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Mało osób po prostu uświadamia sobie jak dobrze się dzięki takiemu spojrzeniu funkcjonuje. Tak na prawdę wystarczy chcieć. Banalne ale prawdziwe :)
    Zwykły obiad - jedni MUSZĄ go ugotować, traktują jak codzienny obowiązek, a inni CHCĄ, cieszą się tym. I tutaj jest różnica :) Warto CHCIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...