środa, 9 kwietnia 2014

Dekoracje wielkanocne, DIY :)

Wczorajsze popołudnie było bardzo kreatywne. Wielkanoc tuż, tuż, można nawet powiedzieć, że troszkę zaspałam jeśli chodzi o dekoracje. Ładne pogody sprawiły, że praktycznie każdą wolną chwilę spędzałam w ogrodzie. Wczoraj lało ja z cebra więc nie pozostało nic innego jak zabrać się za ozdabianie jaj, które kupiłam już dawno temu :) Jak Wielkanoc to pastelowo :) No więc powstały pierwsze dekoracje :) Dla siebie zrobię pewnie na samym końcu, te idą w świat :) 

Do wykonania takiej ozdoby potrzebne jest:
1. styropianowe jajo
2. sznurek
3. kawałek kartonu
4. klej magik (lub inny, który po wyschnięciu jest przeźroczysty)
5. klej na gorąco
6. dekoracje: zielony sizal, piórka, kwiatki (KLIK i KLIK), perełki i co tylko dusza zapragnie :)


Wykonanie:
1. Jajko owijamy sznurkiem. Używamy do tego kleju magik. Nie ma potrzeby dokładnego smarowania jajka, wystarczą "zygzaki" czy inne esy-floresy ;) Początek najłatwiej zwinąć w palcach i takiego "ślimaczka" przykleić na czubku jajka, a później owijać już na jajku dalej.
2. Z kartonu wycinamy kółko, które przyklejone gorącym klejem do spodu jajka będzie robiło za  podstawkę, dzięki której możemy je wygodnie postawić.
3. Zielonym sizalem owijamy spód jajka w taki sposób, by zasłonił kartonową podstawkę.
4. Dekorujemy wg uznania. Używamy kleju na gorąco. Magik też się nadaje, ale trzeba dłużej czekać, aż gadżet się przyklei.
No i tyle. Prawda, że proste?


Robienie takich cudeniek sprawia mi wielką frajdę! Dekoracje w sklepach są owszem - piękne, ale te, które wykonamy własnoręcznie mają duszę, ich wykonaniu towarzyszą pozytywne emocje i uśmiech na twarzy :)


Do napisania!
Aneta :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo folkowe te jajeczka:-) Musze przyznać, że takich sznurkowych z ślicznymi kwiatuszkami jeszcze nie widziałam!!! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykorzystuję te kwiatuszki do czego tylko się da :) bardzo fajnie się je robi :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super pomysł. Zrobimy u siebie, lubimy takie nowinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba pomysł z wykorzystaniem sznurka :) mam ochotę zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla mnie znak, że było warto :) Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...